.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز / تاکنون ۱۳ نفر شهید و ۴۰ نفر زخمی شده‌اند
در ساعت ۱۷:۴۵ امروز چهارشنبه، ۳ فرد مسلح با تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ (ع) به داخل حمله کردند. ۲ نفر از تروریست‌ها دستگیر و تلاش برای دستگیری نفر سوم ادامه دارد.
حمله تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز / تاکنون ۱۳ نفر شهید و ۴۰ نفر زخمی شده‌اند

شمال نیوز: منابع قضایی گزارش دادند: ساعت ۱۷:۴۵ چهارشنبه چهارم آبان ماه ۱۴۰۱، سه فرد مسلح با تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ(ع) به داخل حمله کردند.طبق یک سنت قدیمی شب‌های پنجشنبه مردم شیراز به زیارت حضرت احمدبن‌موسی می روند.

 

به گزارش شمال نیوز، عصر امروز سه فرد مسلح با تیراندازی به سمت حرم مطهر شاهچراغ (ع)، تعدادی از زائران را شهید و مجروح کردند.مهاجمان پس از ورود به شبستان امام خمینی و مضجع شریف، اقدام به تیراندازی به سمت زوار کردند.2 نفر از تروریست ها دستگیر و تلاش برای دستگیری نفر سوم ادامه دارد.

 

هنوز آمار رسمی از میزان دقیق و نهایی این حمله تروریستی اعلام نشده است اما اظهاران شاهدان عینی حاکی از این است که تا این لحظه 10 نفر شهید و 15 نفر زخمی‌ شده‌اند.

 

اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: ساعتی پیش حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ صورت گرفت.وی افزود: مقارن اذان مغرب امروز تعدادی تروریست مسلح وارد حرم مطهر احمد بن موسی شده و به سوی زائران شلیک کردند.محبی‌پور گفت: تاکنون این حمله تروریستی 13 شهید و 40 مجروح داشته است و احتمال افزایش شهدا وجود دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.